Aktuálně,  Zdraví

Vaření v páře pro děti i dospělé

Máte doma kojence a chystáte se na první příkrmy? Zajímáte se o to, jak jim vařit co nejzdravěji? Anebo hledáte možnost zdravého stravování i pro sebe? Snažíte se zhubnout, ale dietní pokrmy vám z běžného hrnce nechutnají? Zkuste vaření v páře. Jídlo získá zcela novou dimenzi, zachová si veškeré vitamíny a chutí vás doslova okouzlí.

Zachovejte vitamíny při vaření v páře

Vaření v páře je bezesporu jedna z nejzdravějších možností, jak si připravit jídlo. Stačí si pořídit dostatečně velký hrnec s napařovákem, nebo můžete rovnou využít elektrických parních hrnců, ve kterých se dá v jednotlivých patrech připravit celý oběd najednou. Stačí si v jednotlivých patrech suroviny správně rozdělit, přidat sůl a koření, nastavit časovač a zapnout hrnec. Pak už si můžete dělat, co vás napadne. Parní hrnec oběd připraví za vás. 

Jídlo vařené v páře si zachová většinu vitamínů a tělu prospěšných látek, jeho chuť bude mnohem intenzivnější a stejně tak výrazná bude chuť koření. Proto je potřeba dávat ho mnohem méně, než do běžného hrnce. 

kitchen-345707_1920

Ideální pro kojence 

Maminky chystající se na první příkrmy svých kojenců často řeší, jak vařit co nejzdravěji, aby dávaly miminku skutečně jen to, co dokáže jejich tělíčko zpracovat a neuškodí mu. Žádná éčka, žádné pesticidy a hlavně – plno vitamínů. To jsou nejčastější požadavky, které maminky mají. A to všechno dokáže vaření v páře splnit, obzvlášť, když využijete biopotraviny. Nebo když si vypěstujeme zeleninu sami na zahrádce. 

Jídlo na páře pro dietáře

Vaření v páře se doporučuje i pro dietáře. Nemusí to být nutně jen ženy (a muži), kteří se rozhodli zhubnout. Vaření v páře vyřeší mnoho problémů pacientům s problémy se žlučníkem, cukrovkou a dalšími chorobami, při kterých je doporučován speciální způsob stravování. Vaření na páře znamená minimum tuku. Připravovat tak můžete nejen zeleninu, ale i rýží, maso, ryby a dokonce i polévku.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *